ilo active session

ilo active session


کاربران آنلاین iLO را شناسایی کنید

مکانیزم iLO به عنوان اصلی ترین مزیت سرور و تجهیزات سرور اچ پی نسبت به رقبا شناخته می شود، با استفاده از این ابزار علاوه بر مدیریت سرور و بررسی سخت افزار سرور و سلامت تجهیزات سرور ، برای اتصال به سرور نیاز نیست که مانیتور و صفحه کلید و موس استفاده کنید، حتا لازم نیست به صورت مستقیم به سرور متصل شوید ، بلکه می توانید از طریق شبکه و تحت پروتکل https و با یک مرورگر به چیپست iLO متصل شده و با مکانیزم Console به صورت ریموت به سرور متصل بشوید.شما می توانید در Intelligent Provisioning سرور hp کاربران جدید برای پورت iLO تعریف کنید و همچنین برای هر کدام سطح دسترسی مشخص تعیین کنید و در صورت نیاز اقدام به بازیابی رمز عبور کاربران iLO بکنید. اطلاع از کاربران آنلاین iLO می تواند برای مدیر سیستم بسیار مهم باشد زیرا کاربری که دسترسی به مکانیزم iLO سرور داشته باشد می تواند تغییراتی در سرور ایجا کند و یا حتی سرور را خاموش کرده و حداقل برای دقایقی از مدار خارج کند.

در پاسخ به این سوال که چرا خرید سرور hp . یکی از دلایل انتخاب سرور hp پورت iLO و امکانات منحصر به فرد آن است.چنین امکاناتی برای کاربر iLO به عنوان سرویس هایی که دسترسی به آنها دارد تعیین شده است و نکته ی جالب این است که علاوه بر کاربر پیش فرض در iLO ، می توان کاربر دیگری نیز تعریف کرد.

هر کدام از این کاربر iLO می تواند سطح دسترسی متفاوتی داشته باشد اما به هر حال کاربر iLO می تواند تنظیماتی از سرور را در اختیار داشته باشد و  آنها را تغییر دهد. در این ویدیو به شما راهکاری برای بررسی کاربرانی که به iLO سرور متصل شده اند ارائه می کنیم تا بتوانید وقایع رخ داده شده در شبکه خود را بهتر مدیریت کنید.;

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!